ABC here i come

en diet jag verkligen VET funkar är ju ABC-dieten! <3
jag börjar med den imorron, är så pepp!
jag gick ner 6 kg på två veckor med den förra året. den är underbar!
det är iallafall den som funkar bäst för mig, och jag är 100% att jag ska
följa den nu. man håller ju förbränningen uppe vilket är bra.

vi hörs imorron kväll, kommer inte kunna uppdatera tills dess.
kram <3 stay strong!
(btw ligger jag fortf på 58, har gått uselt de senaste dagarna, och inte heller
har jag kunnat spytt eftersom jag vart sjuk EN VECKA nu!!!!! jag har aldrig varit såhär
förkyld eller haft såhär ont i halsen. det bränns, HELA TIDEN. och jag nästan...
spyr av tanken på att spy nu. hahah. nej men det går verkligen inte.
det skulle ju vara så jävla mycket värre för halsen och jag vill bli frisk nu.
(så jag kan spy (;) puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0